Nasz nowy P-51 B/C Mustang™ oferuje różnorodność kamuflażu i oznaczeń. Do wyboru samoloty w kolorze metalu, kamuflaże brytyjskie lub amerykańskie. Zobaczmy, jakie opcje są dostępne prosto z pudełka .

P-51B-5-NA Mustang, 43-6315/AJ-A, „Ding Hao”, pilot: Maj. James H. Howard MH, 356th Fighter Squadron, 354th Fighter Group, Boxted Wileka Brytania, kwiecień 1944 r. Wczesna wersja samolotu z modyfikacją polową – owiewką Malcolma. Standardowy kamuflaż USAAF Olive Drab/Neutral Grey z białymi paskami rozpoznawczymi na skrzydłach i usterzeniu poziomym.

P-51C-11-NT Mustang, 44-10816/278, „Evalina”, pilot: 1st Lt. Oliver E. Strawbridge, 26th Fighter Squadron, 51st Fighter Group, Chiny, styczeń 1945 r. W zestawie bonusowa opcja zdobycznego malowania japońskiego tego samolotu z 1945 r. (pilot Maj. Yasuhiko Kuroe).  Samolot w naturalnym kolorze metalu. Na grzbiecie kadłuba antena radionamiernika. Czytaj więcej w armastory.

Mustang III, KH516/WC-F, pilot: Kpt. Jerzy Mencel DFC, 309 Dywizjon PSP, zestrzelenie odrzutowego Me-262 9 kwietnia 1945. Pózna brytyjska modyfikacja samolotu z owiewka Malcolma, skrzelami na panelu na dziobie, płetwa przed usterzeniem. Brytyjska osłona odblasku ruru wydechowych została usunieta. Kamuflaż RAF Day Fighter. Czytaj więcej w armastory.

F-6C-1-NT Mustang, 42-03213/IX-H, „Azel”/”Boomerang”, 162nd Tactical Reconnaissance Squadron, 10th Photographic Reconnaissance Group, Chalgrove, Wielka Brytania. Pilot 2nd Ltn. Stanley F.H. Newman, rozpoznanie pozycji w Normandii wiosną 1944 r. Fabrycznie wyposażony w kamery rozpoznawcze samolot nie ma jeszcze zamontowanego zbiornika w kadłubie, ale ma już owiewkę Malcolma i płetwę przed usterzeniem.

Mustang III, FB244/CV-V, 3 Squadron RAAF, Fano we Włoszech, kwiecień 1944 r. Samolot pilotowany przez kilku lotników, użyty głownie do wsparcia wojsk naziemnych. Wczesny samolot bez zbiornika paliwa w kadłubie, przemalowany na brytyjski kamuflaż RAF Day Fighter. Na sterze kierunku australijski akcent: krzyż południa.

P-51C-10-NT Mustang, 43-25045/C3-W, „Snookie”, pilot: Lt. Edward T. Pawlak, 382nd Fighter Squadron, 363rd Fighter Group, Francja, lipiec 1944 r. Samolot w naturalnym kolorze metalu z owiewka Malcolma. Widać charakterystyczne pasy inwazyjne na skrzydłach i dolnej części kadłuba.

 

FM-1 & FM-2 Wildcat Deluxe Set – Decals and Markings Options

Kalkomanie z zestawu

Zobacz jeszcze:

 

  • Model P-51 B/C Mustang™ Expert Set w sklepie Arma Hobby link

Everything you wanted to know about Mustang™ from Arma Hobby and are not afraid to ask

This post is also available in: enEnglish