Samolot Fokker E.V to bardzo prosta konstrukcja. Nawet w tak małym modelu zmieści się wiele atrakcyjnych detali. Zobacz na renderingach co przygotowaliśmy w tym modelu!Najpierw, od ogółu do szczegółu, kilka widoków całego modelu.
Przejdżmy do detali modelu.
Dużo się dzieje pod skrzydłem. Górna powierzchnia przodu kadłuba jest wykonana razem z połączonymi z nią zastrzałami. Ułatwi to poprawny montaż skrzydła – bez przekoszeń. Centralne miejsce zajmują tu repliki karabinów maszynowych.
Bardziej rozebrane ujęcie przodu kadłuba. Widać silnik skladający się z dwóch części (między nimi, w zestawie Expert, znajdzie się blaszka z popychaczami).
Wnętrze kadłuba zawiera kratownice burt z zamocowanymi do nich detalami, pełną podłogę i przegrodę za plecami pilota.
Na spodzie kadłuba odwzorowane zostały detale paneli i szycie lozengi. Na tym ujęciu widać także prostotę motażu skrzydła do zastrzałów.
Najtrudniejszy w modelu Fokkera E.V jest poprawny montaż podwozia. Cztery golenie trzeba przykleić pod odpowiednim kątem do „skrzydełka” i do spodu kadłuba. Golenie odlane są parami. Łączące je poprzeczki uchwycisz pod odpowiednim kątem dzięki plastikowemu szablonowi. Po wklejeniu goleni, wystarczy odciąć łączniki cążkami modelarskimi – i gotowe. Podwozie zostaje zamontowane bez przekoszeń, czysto i symetrycznie.
Modelarz, który ma szczęście pracować w swoim hobby. Na co dzień osoba szara i niepozorna. Ożywia się dyskutując o modelarstwie, teoriach spiskowych, Wielkim Księstwie Litewskim i marketingu internetowym. Współwłaściciel Arma Hobby. Skleja figurki, samoloty i broń pancerną, głównie polonika i lotnictwo morskie.
This post is also available in: English